loading...

مهر فایل

بازدید : 25

دانلود فایل

دانلود فایل pdf مجموعه تست های اقتصاد کلان دکتر محسن نظری 299 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf مجموعه تست های اقتصاد کلان دکتر محسن نظری و دکتر محسن رنانی با پاسخ های تشریحی می باشد. این فایل شامل 299 صفحه مطالب بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است.شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

دانلود مجموعه تست های اقتصاد کلان دکتر محسن نظری

اقتصاد کلان شاخه‌ای از علم اقتصاد است که با کارایی، ساختار، رفتار و ...........

که این شامل اقتصاد ملی، منطقه‌ای و جهانی می‌شود. اقتصاد کلان و اقتصاد خرد،................و.............

در مقایسه با اقتصاد کلان، اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است........و...........

لطفا جهت مطالعه متن کامل و خرید و دریافت فایل بر روی گزینه دانلود فایل در همین صفحه کلیک نمایید

ترنم دوشنبه 21 آذر 1401 زمان : 17:19 نظرات (0)
بازدید : 349

 

دانلود فایل

دانلود فایل pdf سبک شناسی (نظریه ها، رویکردها و روشها) دکتر محمود فتوحی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf سبک شناسی (نظریه ها، رویکردها و روشها) دکتر محمود فتوحی می باشد. این فایل شامل 464 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

ترنم پنجشنبه 20 آذر 1399 زمان : 10:10 نظرات (0)
بازدید : 85

 

دانلود فایل

دانلود کتاب راهنمای کامل تغییرات و نکات ضروری DSM-5

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf راهنمای کامل تغییرات و نکات ضروری DSM-5 تالیف و ترجمه مهدی گنجی می باشد. این فایل شامل 106 صفحه  و 23 فصل راهنمای بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 25 مهر 1399 زمان : 11:41 نظرات (0)
بازدید : 82

 

دانلود فایل

دانلود فایل کتاب راهنمای مراقبت از بیماران مبتلا به ضربه به سر

 دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf راهنمای مراقبت از بیماران مبتلا به ضربه به سر می باشد. این فایل شامل 17 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 18 مهر 1399 زمان : 21:36 نظرات (0)
بازدید : 89

 

دانلود فایل

دانلود فایل کتاب راهنمای خود خوان برای تافل

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf راهنمای خود خوان برای تافل می باشد. این فایل شامل 73 صفحه راهنمای  بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 11 مهر 1399 زمان : 13:44 نظرات (0)
بازدید : 112

دانلود فایل

دانلود فایل کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی جولین جینز

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf کتاب منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی تالیف جولین جینز ترجمه سعید همایونی می باشد که به بررسی منشا آکاهی و این که ذهن چگونه جهان استعارات را درک می کند می پردازد .این فایل شامل 493 صفحه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 17 مرداد 1399 زمان : 20:24 نظرات (0)
بازدید : 3697

دانلود فایل

دانلود فایلpdf کتاب ژنتیک از کلاسیک تا ژنومیک دکتر حسن اکرمی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf  ژنتیک از کلاسیک تا ژنومیک دکتر حسن اکرمی می باشد .این فایل شامل 541 صفحه و شانزده فصل به صورت اسکن شده بسیار مفید و ارزنده می باشد که در پایان کتاب سولات تستی و تشریحی گنجانده شده است و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 17 مرداد 1399 زمان : 20:22 نظرات (0)
بازدید : 97

دانلود فایل

دانلود فایل کتاب آیین دادرسی مدنی دوره بنیادین جلد سوم دکتر عبدالله شمس

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf آئین دادرسی مدنی جلد سوم دکتر عبدالله شمس می باشد . این فایل شامل 215 صفحه به صورت اسکن شده جهت ازمون ارشد و وکالت و قضاوت بسیار مفید و ارزنده می باشد که در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 17 مرداد 1399 زمان : 20:20 نظرات (0)
بازدید : 165

دانلود فایل

دانلود فایل pdf آیین دادرسی مدنی دوره بنیادین جلد دوم دکتر عبدالله شمس

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf آئین دادرسی مدنی جلد دوم دکتر عبدالله شمس می باشد . این فایل شامل 239 صفحه به صورت اسکن شده جهت ازمون ارشد و وکالت و قضاوت بسیار مفید و ارزنده می باشد که در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 17 مرداد 1399 زمان : 20:17 نظرات (0)
بازدید : 107

دانلود فایل

دانلود فایل کتاب آیین دادرسی مدنی دوره بنیادین جلد اول دکتر شمس

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf آئین دادرسی مدنی جلد اول در سه بخش ۱ و ۲ و ۳ دکتر شمس می باشد . این فایل شامل بخش اول سازمان قضایی ایران بخش دوم دعوا، شرایط اقامه و انواع آن ،و بخش سوم صلاحیت مراجع حقوقی و اختلاف در صلاحیت  می شود که در191 صفحه جهت ازمون ارشد و وکالت و قضاوت بسیار مفید و ارزنده می باشد که در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 17 مرداد 1399 زمان : 20:14 نظرات (0)
بازدید : 161

دانلود فایل

دانلود فایل pdf منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی جولین جینز

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر فایل pdf منشا آگاهی در فروپاشی ذهن دو ساحتی جولین جینز ترجمه سعید همایونی می باشد که به بررسی منشا آگاهی واین که ذهن چگونه جهان استعارات را درک می کند می پردازد.ایت فایل شامل 493 صفحه کتاب بسیار سودمند بوده و درقالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم یکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 0:02 نظرات (0)
بازدید : 73

دانلود فایل

دانلود فایل کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی  ppt

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کتاب تئوریهای مدیریت پیشرفته استیفن رابینز ترجمه دکتر سید مهدی الوانی حسن دانایی فرد شامل 264 اسلاید زیبا وقایل ویرایش بسیار سودمند بوده و درقالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 11 مرداد 1399 زمان : 23:53 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 6134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 194
  • بازدید امروز : 476
  • باردید دیروز : 411
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 2,265
  • بازدید ماه : 32,186
  • بازدید سال : 97,400
  • بازدید کلی : 576,866

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد