loading...

مهر فایل

بازدید : 14

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی با موضوع حل مشکل کم رویی دانش آموزان 33 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اقدام پژوهی با موضوع حل مشکل کم رویی دانش آموزان می باشد. این فایل شامل 33 صفحه مطالب بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است.شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

 اقدام پژوهی با موضوع حل مشکل کم رویی دانش آموزان

قسمتی از متن فایل:

بیان مسئله
الف( تعریف موضوع:
اغلب کودکان به شدت از جمع گریزانند و نمی دانند در حضور جمع چگونه باید رفتار کنند. و......................

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

ترنم پنجشنبه 19 مرداد 1402 زمان : 11:30 نظرات (0)
بازدید : 24

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی نارسا نویسی علت و درمان آن

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اقدام پژوهی با موضوع نارسا نویسی علت و درمان آن می باشد. این فایل شامل 37 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم یکشنبه 23 آبان 1400 زمان : 18:12 نظرات (0)
بازدید : 47

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف درسی و افت تحصیلی دانش آموز ششم را برطرف نمایم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم ضعف درسی و افت تحصیلی دانش آموز ششم را برطرف نمایم می باشد. این فایل شامل 28 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 06 شهریور 1400 زمان : 10:51 نظرات (0)
بازدید : 44

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول را بالا ببرم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word اقدام پژوهی چگونه توانستم اعتماد به نفس دانش آموز پایه اول را بالا ببرم می باشد. این فایل شامل 29 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 06 شهریور 1400 زمان : 10:49 نظرات (0)
بازدید : 75

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی با موضوع نماز

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word اقدام پژوهی با موضوع نماز می باشد. این فایل شامل 29 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 26 مرداد 1400 زمان : 12:21 نظرات (0)
بازدید : 49

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی چگونه می توانیم دانش آموزان رابه درس ریاضی علاقه مند کنیم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اقدام پژوهی چگونه می توانیم دانش آموزان رابه درس ریاضی علاقه مند کنیم می باشد. این فایل شامل 31 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf  تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 19 مرداد 1400 زمان : 17:56 نظرات (0)
بازدید : 53

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی درباره چگونه توانستیم اختلال رفتاری آشغال خوری را در دانش آموز اتیسم کاهش دهیم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اقدام پژوهی درباره چگونه توانستیم اختلال رفتاری آشغال خوری را در دانش آموز اتیسم کاهش دهیم می باشد. این فایل شامل شامل 35 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم پنجشنبه 07 مرداد 1400 زمان : 18:01 نظرات (0)
بازدید : 46

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم دانش آموزان را به تغذیه مناسب و صبحانه ترغیب کنم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم دانش آموزان را به تغذیه مناسب و صبحانه ترغیب کنم می باشد. این فایل شامل شامل 50 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم پنجشنبه 07 مرداد 1400 زمان : 17:59 نظرات (0)
بازدید : 56

دریافت فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم جمله سازی و انشای دانش آموزان تقویت کنم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اقدام پژوهی درباره چگونه توانستم جمله سازی و انشای دانش آموزان را در کلاس چند پایه تقویت کنم می باشد. این فایل شامل شامل 31 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 05 مرداد 1400 زمان : 11:53 نظرات (0)
بازدید : 52

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی درباره چگونه انجمن اولیاء و مربیان را پربار ساختم

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf اقدام پژوهی درباره چگونه انجمن اولیاء و مربیان را پربار ساختم می باشد. این فایل شامل شامل 32 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 05 مرداد 1400 زمان : 11:50 نظرات (0)
بازدید : 49

دانلود فایل

دانلود فایل راهنمای انجام یک اقدام پژوهی خوب و امتیاز آور 

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای انجام یک اقدام پژوهی خوب و امتیاز آور  می باشد. این فایل شامل شامل 28 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 05 مرداد 1400 زمان : 11:46 نظرات (0)
بازدید : 45

دانلود فایل

دانلود فایل راهنمای عملی پژوهش در عمل (اقدام پژوهی) pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای عملی پژوهش در عمل (اقدام پژوهی) بر اساس: کتاب دکتر اقبال قاسمی پویا و جزوات علمی می باشد. این فایل شامل 45 صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 18 خرداد 1400 زمان : 19:18 نظرات (0)
بازدید : 80

 

دانلود فایل

دانلود فایل اقدام پژوهی درباره راهکارهایی برای بهبود ضعف املای دانش آموز دوم دبستان

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf اقدام پژوهی درباره راهکارهایی برای بهبود ضعف املای دانش آموز دوم دبستان می باشد. این فایل شامل 24 صفحه فایل بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید

ترنم سه شنبه 11 آذر 1399 زمان : 10:52 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 6134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 194
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 411
  • گوگل امروز : 14
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 2,289
  • بازدید ماه : 32,210
  • بازدید سال : 97,424
  • بازدید کلی : 576,890

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد