loading...

مهر فایل

بازدید : 38

دانلود فایل

قابل توجه کاربران گرامی: فایلی که ملاحظه می فرمایید راهنماي آزمون مكعب هاي كهس است که شامل 12 صفحه مطالب درسی با فرمت اصلی word بسیار دقیق و خوانا می باشد. شما می توانید این جزوه  را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود راهنماي آزمون مكعب هاي كهس

آزمون مکعب‌های کهس ، آزمونی است برای اندازه گیری هوش عملی در کودکان ۱۵-۵ ساله. ازمون مکعب‌ها

که در سال ۱۹۲۰ اقای کهس تهیه کرده‌اند، راه حلی است برای کم کردن نارسایی‌های ازمون‌های کلامی...و...........................

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

ترنم دوشنبه 30 بهمن 1402 زمان : 9:52 نظرات (0)
بازدید : 11

دانلود فایل

دانلود فایل راهنماي كاربردي روش هاي نوين تدريس برای کلاس های تک پایه و چند پایه محرم آقازاده

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf بخشی از راهنماي كاربردي روش هاي نوين تدريس برای کلاس های تک پایه و چند پایه محرم آقازاده می باشد. این فایل شامل 35 صفحه مطالب بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

دانلود راهنماي كاربردي روش هاي نوين تدريس برای کلاس های تک پایه و چند پایه محرم آقازاده

بخش اول: تعاريف، نظريه ها، رويكردها و چشم اندازها
تعاريف تدريس
هدف هاي يادگيري
پس از خواندن و يادگيري مطالب اين فصل 1 خواهيد توانست:
1. ريشة لغوي تدريس را شرح دهيد.
2. برداشت از تدريس به مثابة موفقيت را توضيح دهيد.
3. برداشت از تدريس به مثابة فعاليتي ........و........

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

ترنم پنجشنبه 24 آذر 1401 زمان : 10:25 نظرات (0)
بازدید : 17

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنماي آموزش تجزيه و تحليل سيستم اندازه گيري MSA

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه راهنماي آموزش تجزيه و تحليل سيستم اندازه گيري MSA می باشد. این فایل شامل 48 صفحه مطالب  بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است.شما می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

قسمت کوتاهی از متن:

دانلود راهنماي آموزش تجزيه و تحليل سيستم اندازه گيري MSA

١ مقدمه -٠
داده هاي حاصل از اندازه گيري، امروز بيش از هر زمان ديگري مورد کاربرد دارند.

براي مثال، امروزه حدود کنترل آماري يك فرآيند با داده هاي حاصل از اندازه گيري- و يا آمارهايي که از آنها استخراج..و.........
استفاده ديگري که از داده هاي حاصل از اندازه گيري صورت مي گيرد، ......و..........

براي مثال، ممكن است در يك فرآيند توليد لازم باشد....و..............

لطفا برای مطالعه متن کامل و خرید به سایت مربوطه در قسمت دانلود فایل در همین صفحه مراجعه فرمایید

ترنم سه شنبه 24 آبان 1401 زمان : 11:49 نظرات (0)
بازدید : 31

دانلود فایل

دانلود فایل راهنمای انجام برنامه کاهش استرس مبتنی بر توجه آگاهی pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای انجام برنامه کاهش استرس مبتنی بر توجه آگاهی یک دوره هشت هفته ای مترجم: علی فیضی می باشد. این فایل شامل 19 صفحه مطالب بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 09 مهر 1401 زمان : 16:45 نظرات (0)
بازدید : 38

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنمای آزمون هوشی هیلدا سانتوچی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی مهرفایل فایل pdf راهنمای آزمون هوشی هیلدا سانتوچی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 12 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

ترنم سه شنبه 22 شهریور 1401 زمان : 10:51 نظرات (0)
بازدید : 40

دانلود فایل

دانلود فایل راهنماي اجراي ماتريس هاي پيشرونده ريون (ريون كودكان) سري هاي A . AB . B (رنگي)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی مهرفایل فایل فایل pdf پاورپوینت  راهنماي اجراي ماتريس هاي پيشرونده ريون (ريون كودكان) سري هاي A . AB . B (رنگي) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 46 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

ترنم دوشنبه 07 شهریور 1401 زمان : 17:55 نظرات (0)
بازدید : 24

دانلود فایل

دانلود فایل راهنماي بالینی اقدامات پیش بیمارستانی گزش (مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و گزش سایرحشرات سمی)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پاورپوینت راهنماي بالینی اقدامات پیش بیمارستانی گزش (مارگزیدگی، عقرب گزیدگی و گزش سایرحشرات سمی) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 64 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم دوشنبه 10 مرداد 1401 زمان : 17:27 نظرات (0)
بازدید : 27

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنمای ام. سی. ام .ای (میلون سه) 302 صفحه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای ام. سی. ام .ای (میلون سه) اسکن شده می باشد. این فایل شامل 302صفحه  مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 03 تیر 1401 زمان : 17:37 نظرات (0)
بازدید : 251

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنماي نرم افزار حسابداري حاسب ملی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنماي نرم افزار حسابداري حاسب ملی می باشد. این فایل شامل 269 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم چهارشنبه 04 خرداد 1401 زمان : 17:09 نظرات (0)
بازدید : 23

دانلود فایل

دانلود فایل راهنمای ساختار فایل ورد اطلاعات صورت معاملات فصلی نسخه آفلاین (غیر بر خط)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای ساختار فایل ورد اطلاعات صورت معاملات فصلی نسخه آفلاین (غیر بر خط) می باشد. این فایل شامل 37 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 31 اردیبهشت 1401 زمان : 16:47 نظرات (0)
بازدید : 45

دانلود فایل

دانلود فایل راهنماي تصويري اجراي آزمون هوشي وكسلر كودكان 6 تا 16 ساله

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنماي تصويري اجراي آزمون هوشي وكسلر كودكان 6 تا 16 ساله می باشد. این فایل شامل 102 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 زمان : 18:30 نظرات (0)
بازدید : 32

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنمای شرایط  نگهداری داروها در قفسه دارویی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای شرایط  نگهداری داروها در قفسه دارویی می باشد. این فایل شامل 20 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 زمان : 17:32 نظرات (0)
بازدید : 20

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنمای فارسی نرم افزار آنکی Anki

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای فارسی نرم افزار آنکی Anki می باشد. این فایل شامل 147 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 03 اردیبهشت 1401 زمان : 18:12 نظرات (0)
بازدید : 59

دانلود فایل

دانلود فایل راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design-Expert

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf جزوه راهنمای نرم افزار دیزاین اکسپرت Design-Expert مدرس مهندس جانى ا آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 75 صفحه مطالب سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت گوگل فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم سه شنبه 23 آذر 1400 زمان : 16:34 نظرات (0)
بازدید : 115

دانلود فایل

دانلود فایل راهنمای آزمون ریون پیشرفته (دفترچه راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر آزمون)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word راهنمای آزمون ریون پیشرفته (دفترچه راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر آزمون ماتریس های پیش رونده پیشرفته ریون) ثریا چاپاری  می باشد. این فایل شامل 16 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم یکشنبه 23 آبان 1400 زمان : 18:22 نظرات (0)
بازدید : 99

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنماي تعمير و نگهداري سازه هاي فني راه آهن

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنماي تعمير و نگهداري سازه هاي فني راه آهن می باشد. این فایل شامل 588 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 08 آبان 1400 زمان : 11:58 نظرات (0)
بازدید : 20

دانلود فایل

دانلود فایل pdf راهنمای ویرایش پروفایل (پرونده) پژوهشگران در Scopus

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه راهنمای ویرایش پروفایل (پرونده) پژوهشگران در Scopusمی باشد. این فایل شامل 12 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 30 مهر 1400 زمان : 10:37 نظرات (0)
بازدید : 32

دانلود فایل

دانلود فایل راھنمای بالینی پرستاری مبتنی بر شواھد نوزاد پرخطر

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راھنمای بالینی پرستاری مبتنی بر شواھد نوزاد پرخطر می باشد. این فایل شامل شامل 12 صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 05 مرداد 1400 زمان : 12:15 نظرات (0)
بازدید : 37

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه راهنمای بررسی و درمان آنفولانزا نوع A

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf راهنمای بررسی و درمان آنفولانزا نوع A می باشد. این فایل شامل 14 صفحه جزوه بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم چهارشنبه 26 خرداد 1400 زمان : 10:39 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 6134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 194
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 411
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 35
  • بازدید هفته : 2,165
  • بازدید ماه : 32,086
  • بازدید سال : 97,300
  • بازدید کلی : 576,766

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد