loading...

مهر فایل

بازدید : 31

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل مداخله رفتار درمانی دیالکتیکی براي اختلال شخصیت مرزي 71 صفحه

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی مهرفایل فایل فایل pdf پروتکل مداخله رفتار درمانی دیالکتیکی براي اختلال شخصیت مرزي را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 71 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

ترنم جمعه 04 شهریور 1401 زمان : 19:03 نظرات (0)
بازدید : 28

دانلود فایل

دانلود فایل پی دی ا ف پروتکل درمانی وارونه سازی عادت

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل درمانی وارونه سازی عادت را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 7 صفحه  مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 17:40 نظرات (0)
بازدید : 20

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل زوج درمانی گروهی به شیوه گلاسر فرمت pdf

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل زوج درمانی گروهی به شیوه گلاسر را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 14 صفحه  مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 17:34 نظرات (0)
بازدید : 26

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل زوج درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش راهنمای درمانی هیز همکاران (2012)

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل زوج درمانی مبتنی بر تعهد و پذیرش بر اساس راهنمای درمانی هیز همکاران (2012) و هریس (2009) را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 12 صفحه  مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 17:30 نظرات (0)
بازدید : 110

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل درمان وسواس کودکان با رويکرد ACT 

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل درمان وسواس کودکان با رويکرد ACT را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 17 صفحه و هشت جلسه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 17:25 نظرات (0)
بازدید : 32

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی راب زتل ترجمه خسروی

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد برای افسردگی راب زتل ترجمه کننده: نورعلی خسروی را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 4 صفحه و 12 جلسه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم جمعه 21 مرداد 1401 زمان : 17:21 نظرات (0)
بازدید : 22

دانلودفایل

دانلود فایل پروتکل گروه درمانی برای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) بر اساس مدل داگاس

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل گروه درمانی برای اختلال اضطراب فراگیر (GAD) بر اساس مدل داگاس را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 7 صفحه و 12 جلسه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم دوشنبه 10 مرداد 1401 زمان : 17:32 نظرات (0)
بازدید : 65

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل روان درمانی مثبت نگر فرمت pdf

دانشجویان و کاربران گرامی در این بخش گروه علمی گوگل فایل فایل pdf پروتکل روان درمانی مثبت نگر را آماده دانلود و استفاده شما عزیزان قرار داده است .این فایل شامل 14 صفحه مطالب آموزنده و سودمند می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید. امید است سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. پس از اتمام فرآیند خرید لینک فایل قابل مشاهده و دانلود می باشد و یک لینک هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

ترنم دوشنبه 10 مرداد 1401 زمان : 17:30 نظرات (0)
بازدید : 36

دانلود فایل

دانلود فایل pdf جزوه پروتکل استخراج ژنومی (DNA باکتری)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه پروتکل استخراج ژنومی (DNA باکتری) می باشد. این فایل شامل 44 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 27 دی 1400 زمان : 16:36 نظرات (0)
بازدید : 173

دانلود فایل

دانلود فایل جزوه پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی- رفتاری (CBT)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل word جزوه پروتکل درمان افسردگی با رویکرد شناختی- رفتاری (CBT) می باشد. این فایل شامل 30 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت word تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم یکشنبه 19 دی 1400 زمان : 16:20 نظرات (0)
بازدید : 20

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل درمانی وسواس با رویکرد شناختی - رفتاری (رفتار درمانی دیالکتیکی)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پروتکل درمانی وسواس با رویکرد شناختی - رفتاری (رفتار درمانی دیالکتیکی) می باشد. این فایل شامل 20 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم سه شنبه 09 آذر 1400 زمان : 17:34 نظرات (0)
بازدید : 31

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل عملی نگهداري قارچ ها در آزمایشگاه pdf

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پروتکل عملی نگهداري قارچ ها در آزمایشگاه می باشد. این فایل شامل 59 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم شنبه 15 آبان 1400 زمان : 17:26 نظرات (0)
بازدید : 28

دانلود فایل

دانلود فایل pdf پروتکل مشاوره گروهی مستخرج از داستان های منطق الطیر

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پروتکل مشاوره گروهی مستخرج از داستان های منطق الطیر می باشد. این فایل شامل 50 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم پنجشنبه 29 مهر 1400 زمان : 17:17 نظرات (0)
بازدید : 46

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل اکسیژن درمانی ویژه کادر درمانی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پروتکل اکسیژن درمانی ویژه کادر درمانی می باشد. این فایل شامل 13 صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم پنجشنبه 15 مهر 1400 زمان : 11:24 نظرات (0)
بازدید : 191

 

دانلود فایل

دانلود فایل pdf پروتکل تریاژ تلفنی فوریت پزشکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پروتکل تریاژ تلفنی فوریت پزشکی می باشد. این فایل شامل 101 صفحه جزوه تایپ شده بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم یکشنبه 03 اسفند 1399 زمان : 18:56 نظرات (0)
بازدید : 49

 

دانلود فایل

دانلود فایل پروتکل بیمارستانی و پیش بیمارستانی مدیریت سکته حاد قلبی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf پروتکل بیمارستانی و پیش بیمارستانی مدیریت سکته حاد قلبی می باشد. این فایل شامل 8 صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم جمعه 25 مهر 1399 زمان : 11:24 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 6134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 233
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 1,206
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 1,339
  • بازدید ماه : 35,793
  • بازدید سال : 101,007
  • بازدید کلی : 580,473

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد