loading...

مهر فایل

بازدید : 49

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت ارزیابی های کبدی

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت ارزیابی های کبدی می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 35 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:55 نظرات (0)
بازدید : 53

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت فیزیولوژی قاعدگی

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت فیزیولوژی قاعدگی می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 30 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:52 نظرات (0)
بازدید : 45

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت بررسی مسئولیت متصدی حمل و نقل دریایی کالاهای ویژه می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 15 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:49 نظرات (0)
بازدید : 47

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت آموزش عکاسی پرتره

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت آموزش عکاسی پرتره می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 12 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:47 نظرات (0)
بازدید : 47

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت آمار توصیفی 26 اسلاید

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت آمار توصیفی می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 26 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:45 نظرات (0)
بازدید : 41

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت خانواده

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت خانواده می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 37 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:43 نظرات (0)
بازدید : 47

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت مایع درمانی در بیهوشی

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت مایع درمانی در بیهوشی می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 46 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرارداده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:41 نظرات (0)
بازدید : 93


دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت منحنی های کمک طراحی

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت منحنی های کمک طراحی ویژه رشته های عمران و معماری می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 19 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرارداده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:38 نظرات (0)
بازدید : 77

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت بایدها و نبایدهای بعد از شیمی درمانی

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت بایدها و نبایدهای بعد از شیمی درمانی می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 29 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرارداده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:36 نظرات (0)
بازدید : 53

 

دانلود فایل

دانلود فایل جامع پاورپوینت آموزش Access

دانشجویان و کاربران گرامی: فایل حاضر پاورپوینت آموزش مقدماتی نرم افزار Access می باشد. این فایل پاورپوینت شامل 15 اسلاید مفید و سودمند و قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت  ppt  حاضر و در دسترس شما عزیزان قرارداده شده است . امیدواریم که مفید بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد .در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

ترنم دوشنبه 06 مرداد 1399 زمان : 11:32 نظرات (0)

تعداد صفحات : 614

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 6134
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 681
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 28
  • بازدید هفته : 3,062
  • بازدید ماه : 32,983
  • بازدید سال : 98,197
  • بازدید کلی : 577,663

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد